Tuesday, October 18, 2011

Ingatan kembali ke masa silam !

--- SERIOUSLY aku betul2 dah lupekan dia tapi kadang2 tuh biler aku TERTENGOK gambar dia,
      baru aku tahu hanya ALLAH yang tahu bagaimana rindu aku pada dia.
      TAPI MACAM MANE EK ?
      STUPID kan aku ??
      masih rindu kat LELAKI yang dah malukan aku,
      yang tinggalkan aku tanpa kata apa-apa

--- aku je kot yang SYOK SENDIRI and sibuk TERHEGEH-HEGEH kat dia
     sekarang nie biler aku teringat pasal tuh,
     baru aku tau BETAPA KEBUDAK-BUDAKANNYE aku masa tuh,
     betapa IMMATURED nye aku masa tuh >.<

--- SENGAL larh ,,
     sekarang kan aku tengah IN CRAZY-DAVE with INFINITE,
     Kebetulan giler muka L hampir seiras dengan dia..
     Tapi aku minat INFINITE sebab mereka ada bakat
     bukan sebab SERUPA . huhhh
     apasal la boleh sejibik  muka ko dengan L ??
     HAiyaa !!!
   


P/S ::  INFINITE B2UTY HOTTEST always in my soul :))

No comments: